3 Aralık 2020 Perşembe

TUĞLA TEKNİĞİ İLE NAZARLIK ÇALIŞMASI

Bu sefer çok severek çalıştığım tuğla tekniği hakkında bilgilerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Benim gibi amatörce çalışanlara yardımcı olacağını umuyorum. Aşamaları fotoğraflayarak aşağıda paylaştım.
Tuğla tekniği çalışmasında kullandığım boncuk Miyuki'nin Delica tipi boncuğu ve nylonbond iplik.
Yapımı ve desen çalışması kolay olduğundan nazarlık deseni çalıştım. 
İlk önce ipliğimize dizeceğimiz boncuklar düşmesin diye stop bir boncuk takıyoruz. İşimizin bitiminde bu boncuğu sökeceğiz ve kalan ipi boncukların arasından geçirerek yok edeceğiz.
Bu nazarlığın kenarına halka takarak minik bir kolye ucu elde edebilirsiniz.

miyuki nazarlık yapımı 

 nazarlık yapımı

 

 

 

 

 tuğla tekniği boncuk yapımı

 

 

 takı yapımı

 el emeği takı yapımı

el yapımı nazarlık